Medewerker beleidsuitvoering afval

Foto van afvalverwerking in Deurne, verwerking van snoeiafval

Met jouw enthousiasme bijdragen aan een duurzame samenleving

Gemeente Deurne is op zoek naar een medewerker beleidsuitvoering afval met een passie voor duurzaamheid. Word jij blij van effectieve plannen en draai jij je hand niet om voor uitdagingen en politieke sensitiviteit? Kom jouw talenten inzetten bij Gemeente Deurne.

Zo komt jouw talent tot zijn recht

Als medewerker beleidsuitvoering afval heb je groot aandeel in de operationele uitvoering van het afvalbeleidsplan. Je bent actief in contact met bewoners, afvalverwerker Blink, bestuurders en vrijwilligersorganisaties. Het belang van duurzaamheid en een effectieve huisvuilinzameling staat voor jou centraal. Met een open mindset en uitstekende luistervaardigheden ben je in staat om eventuele uitdagingen op vernieuwende wijze aan te pakken. Bij deze functie horen de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Je beantwoord vragen van inwoners op het gebied van afvalinzameling;
  • Je handelt verzoeken zo veel mogelijk zelfstandig af of schakelt de juiste collega in;
  • Je handelt taken af in de financiële afwikkeling van de afvalverwerking;
  • Projecten uitvoeren uit het afvaluitvoeringsplan, zoals het plaatsen of vervangen van (ondergrondse) containers behoort ook tot jouw takenpakket;
  • Je bent actief deelnemer in de afstemming met omliggende gemeenten en met afvaluitvoeringsorganisatie Blink;
  • Samen met je directe collega werk je aan het realiseren van een nog duurzamere samenleving;
  • Je schrijft mee aan diverse subsidieregelingen, voert deze uit en levert een bijdrage aan de evaluatie hiervan;
  • Tussendoor onderhoudt je contact met verschillende vrijwilligersorganisaties met betrekking tot afvaluitvoering en duurzaamheid.
Afbeelding van afvalverwerking snoeiafval

Als medewerker beleidsuitvoering afval kan je rekenen op:

  • Een passend salaris van minimaal € 2.878,- tot maximaal € 4.052,- bruto per maand op basis van 36 uur per week.
  • Wil je minder dan 36 uur per week werken? Dat kan. We kijken dan samen naar de mogelijkheden;
  • Een keuzebudget dat bestaat uit vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 17,05% van het brutosalaris.
  • We komen je tegemoet in de kosten van je zorgverzekering. De hoogte is afhankelijk van je salaris;
  • Hybride werken is bij Gemeente Deurne de norm. Daarom zorgen we voor een laptop, telefoon en een budget van maximaal € 500,- om je werkplek helemaal in te richten. Voor elke thuiswerkdag krijg je een vergoeding van € 3,- netto per dag.
  • Jouw werkplek op kantoor bevindt zich in het Huis voor de Samenleving in de dorpskern van Deurne. Een inspirerende werkomgeving met verse koffie en een lunch werk-café.
  • We bieden een breed aanbod aan trainingen en e-learnings om je talenten verder te ontwikkelen;
  • Een goede pensioenregeling hoort er ook bij. Deze bouw je op bij het Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds (ABP). Je kunt daarbij deelnemen aan de semicollectieve arbeidsongeschiktheidsverzekering.

Dit zijn jouw talenten

  • Je werkt en denkt op Hbo-niveau en hebt een relevante opleiding (duurzaamheid, bestuurskunde);
  • Je bent een verbinder die met anderen kan communiceren en netwerken;
  • Planmatig en probleemoplossend werken kan jij als de beste;
  • Je hebt kennis van de juridische en financiële aspecten van afvalinzameling;
  • Werkervaring in de politiek-bestuurlijke omgeving is een pré.

Solliciteren bij Gemeente Deurne gaat als volgt

  • Solliciteer vóór 14 januari;
  • Selectie van kandidaten;
  • Kennismakingsgesprek op dinsdag 23 januari;
  • Aan het werk.

Meer informatie

Heb je vragen over de vacature?

Roel van der Munckhof, teamleider Ruimte Ontwikkeling is vanaf 8 januari bereikbaar voor het stellen van vragen via 0493 - 38 77 11.

Heb je vragen over het sollicitatieproces?

Hiervoor kun je terecht bij Hanriette de Lepper of Ilona van der Wielen via 0493 - 38 77 11.